پرداخت درب محل فروشگاه اینترنتی شوکافه

پرداخت درب محل فروشگاه اینترنتی شوکافه

“نکته مهم: سیستم پرداخت درب محل فقط برای اسپرسوسازهای موجود در سایت می باشد.”

فروشگاه اینترنتی شوکافه به دنبال جلب رضایت مشتری امکان پرداخت درب محل را برای مشتریانی که قصد خرید اسپرسوسازها را دارند برای تهران و شهرستان فراهم کرده است.

تمام مشتریان شوکافه می توانند در هنگام ثبت سفارش از درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت در سایت شوکافه استفاده کنند و سفارش خود را نهایی کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی فاکتور است و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود. به مشتریان محترم توصیه می شود جهت تسریع در امر رسیدگی و پردازش سفارش ها، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با این وجود برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را  هنگام دریافت آن پرداخت کنند، شوکافه  امکان خرید اسپرسوساز های موجود در سایت را به صورت پرداخت درب محل فراهم کرده است.

در زیر شرایط پرداخت درب محل برای تهران و شهرستان به صورت مجزا توضیح داده می شود:

پرداخت درب محل برای تهران:

مشتریان عزیز برای پرداخت درب محل باید مراحل زیر را طی کنند:

  • انتخاب دقیق محصول و ثبت فاکتور و اطلاعات خود در سایت
  • پرداخت بیعانه : بر اساس مبلغ فاکتور باید مبلغی بین 200.000 تومان الی 2.000.000 تومان به عنوان بیعانه پرداخت شود.
  • دستگاه ارسال می شود و مابقی مبلغ درب محل از طریق دستگاه پوز یا به صورت کارت به کارت پرداخت می شود.
  • هزینه ارسال سفارش های پرداخت درب محل با مشتری می باشد.

پرداخت درب محل شهرستان ها:

قبل از استفاده از سیستم پرداخت درب محل برای شهرستان ها حتما باید از طریق کارشناسان فروش شوکافه اطمینان کسب کنید که امکان ارسال محصول برای شهر شما از طریق تیپاکس وجود داشته باشد. در صورت امکان ارسال مراحل زیر طی شود:

  • انتخاب دقیق محصول و ثبت فاکتور و اطلاعات خود در سایت
  • با توجه به اینکه حمل کالا از طریق تیپاکس به صورت پرداخت درب محل شامل هزینه های جانبی مازاد برای شرکت تیپاکس می باشد به مبلغ کل فاکتور یک درصد اضافه می شود.
  • در صورت انتخاب گزینه پرداخت درب محل مشتریان عزیز باید بر اساس مبلغ کل فاکتور پیش پرداختی بین 500.000 تومان الی 2.000.000 تومان را واریز کنند و مابقی مبلغ درب محل توسط ماموران تیپاکس دریافت می شود.

 

نکته:

  • به مشتریان عزیز توصیه می شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
  • لازم به ذکر است با توجه به فعال بودن فروشگاه مشتریان عزیز می توانند سفارشات خود را در روزهای شنبه الی پنج شنبه از ساعت 9:30 الی 19:30 به صورت حضوری دریافت کنند.
  • سیستم پرداخت درب محل فقط اسپرسوسازهای موجود در سایت می باشد. خرید سایر محصولات از جمله کپسول های قهوه، لوازم جانبی قهوه سازها و …. باید به صورت آنلاین در سایت پرداخت شوند.