اسپرسوسازهای کپسولی

اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین

ورتولاین نسپرسو

اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین|خرید این دستگاه‌های محبوب از شوکافه

معرفی دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین

سری ورتولاین یکی از خطوط تولید برند نسپرسو است که با مدل‌هایی مانند ورتو، ورتو پاپ، ورتو نکست و … شناخته می‌شود. این دستگاه‌ها توانایی آماده‌سازی انواع مختلفی از اسپرسو و قهوه را دارند. سری ورتولاین همچنین حاصل همکاری برند نسپرسو با برند لوازم خانگی دلونگی و برندهای دیگری مانند برویل (Breville) است. ما در مجموعه شوکافه امکان خرید بهترین انواع دستگاه‌های این سری را به‌طور اورجینال برای شما ایجاد کرده‌ایم.

نسپرسو ورتولاین

نسپرسو ورتولاین

چرا دستگاه‌های سری ورتولاین را به سری اورجینال ترجیح می‌دهیم؟

سری‌های ورتولاین (VertuoLine) و اورجینال لاین (OriginalLine) دو خط تولید در برند نسپرسو هستند. دستگاه‌های اورجینال لاین از فناوری پمپ فشار استفاده می‌کنند که فشاری معادل 19 بار را ایجاد می‌کند. یک ویژگی این دستگاه‌ها در این است که با کپسول‌های قهوه برندهای دیگر نیز سازگاری دارند. بنابراین طعم‌های قهوه بیشتری را در دسترس خواهید داشت.

در مقابل سری ورتولاین فناوری پیشرفته‌تری دارد. اول این‌که در اسپرسوسازهای سری ورتولاین از فناوری سانتریفیوژن استفاده می‌شود. این یعنی کپسول‌های قهوه با سرعت بسیار بالا می‌چرخند تا قهوه استخراج شود. این چرخش همچنین باعث ایجاد کف غلیظ روی فنجان می‌شود. یک نکته دیگر این که این دستگاه‌ها دارای یک سیستم بارکدخوان هستند که با خواندن بارکد روی غلاف کپسول قهوه، اطلاعات شیوه دم کردن قهوه را دریافت کرده و اجرا می‌کند. در ادامه تفاوت‌های اساسی دستگاه‌های این دو سری اسپرسوساز برند نسپرسو را با هم بررسی می‌کنیم.

نسپرسو اورجینال و ورتولاین

نسپرسو اورجینال و ورتولاین

تفاوت کپسول‌های قهوه سری ورتولاین و اورجینال لاین

کپسول‌های قهوه سری ورتولاین گنبدی‌شکل یا نیمکره هستند و فقط توسط برند نسپرسو تولید می‌شوند. با این کپسول‌ها می‌توانید 5 نوشیدنی را از انواع اسپرسو، اسپرسو دوبل، لانگو و … آماده کنید. در ضمن قیمت این کپسول‌ها کمی گران‌تر از کپسول‌های قهوه سری اورجینال لاین است. با این حال با توجه به فناوری دستگاه‌های ورتولاین می‌توانید انتظار طعم، بافت و کیفیت بیشتری را داشته باشید.

دلیل این‌که اسپرسوسازهای نسپرسو سری ورتولاین فقط با کپسول‌های قهوه برند نسپرسو سازگاری دارند این است که این کپسول‌ها دارای بارکدی هستند که فقط روی این کپسول‌ها حک می‌شود و دستگاه‌های ورتولاین می‌توانند دستورالعمل دم‌آوری را با استفاده از این بارکدها بخوانند. در مقابل کپسول‌های سری اورجینال لاین شکل فنجانی و ابعاد کوچکتری دارند. این کپسول‌ها هم توسط برند نسپرسو و هم توسط بسیاری از برندهای دیگر تولید می‌شوند و طعم‌های متنوع‌تری دارند.

طعم قهوه

استفاده از فناوری سانتریفیوژن باعث شده است که طعم اسپرسو در دستگاه‌های ورتولاین بهتر از طعم اسپرسو در دستگاه‌های سری اورجینال باشد. همچنین اسپرسو در این دستگاه‌ها حالت کرمی یا خامه‌ای بیشتری پیدا می‌کند و بافت نرم‌تر و مطبوع‌تری دارد. همچنین این فناوری باعث می‌شود عصاره قهوه بیشتری استخراج شود. در ضمن کپسول‌های قهوه ورتولاین دارای میزان قهوه آسیاب شده بیشتر هستند. میزان قهوه موجود در کپسول‌های سری ورتولاین 7 گرم است اما کپسول‌های قهوه سری اورجینال دارای 5 گرم قهوه آسیاب شده هستند.

نکته دیگر این‌که معمولا میزان فشاری که بر روی قهوه اعمال می‌شود بر طعم و میزان استخراج اثر می‌گذارد. این باور سنتی وجود دارد که هر چه فشار بیشتر باشد بهتر است. این در حالی است که استفاده از پمپ‌های قوی با فشار 19 بار در دستگاه‌های سری اورجینال باعث شده است که زمان آماده‌سازی قهوه کاهش یابد اما میزان استخراج عصاره قهوه تا حدودی کمتر شود.

فوم قهوه نسپرسو اورجینال و ورتولاین

فوم قهوه نسپرسو اورجینال و ورتولاین

در مقابل فناوری سانتریفیوژن در دستگاه‌های سری ورتولاین می‌تواند هر کپسول را تا سرعت 7000 دور در دقیقه بچرخاند و زمان در نظر گرفته شده برای این کار به گونه‌ای است که بیشترین عصاره ممکن از قهوه آسیاب شده استخراج می‌شود. بنابراین شما می‌توانید میزان کافئین بیشتر و همچنین طعم قهوه بهتر و قوی‌تری را در نوشیدنی‌های تولید شده با ایت دستگاه‌ها انتظار داشته باشید.

تولید کف شیر

دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین دارای کف شیر ساز نیستند. اما می‌توانید دستگاه کف شیر ساز Aeroccino را به‌طور جداگانه برای آن‌ها خریداری کنید. از مدل‌های محبوب این دستگاه‌ها نیز می‌توان به Aeroccino 3 و Aeroccino 4 اشاره کرد. با این در برخی مدل‌های سری اورجینال لاین مانند کریتیستا و لاتیسیما کف ساز شیر داخلی وجود دارد.

گزینه‌های نوشیدنی

تمامی دستگاه‌های سری اورجینال لاین توانایی آماده‌سازی قهوه در انواع ریسترتو 25 میلی‌لیتری، اسپرسو 40 میلی‌لیتری و اسپرسو دوبل 110 میلی‌لیتری را دارند. با این تنوع گزینه‌ها در دستگاه‌های سری ورتولاین بیشتر است و معمولا اسپرسو 40 میلی‌لیتری، اسپرسو دوبل 80 میلی‌لیتری، گرن لانگو 150 میلی‌لیتری و قهوه در لیوان‌های 235 میلی‌لیتر و 530 میلی‌لیتری را برای شما آماده می‌کنند.

اسپرسوساز نسپرسو ورتوپلاس؛ اولین عضو سری ورتولاین

اسپرسوساز نسپرسو ورتو (Nespresso Vertuo) در واقع اولین دستگاه از سری ورتولاین است. بعد از تولید این دستگاه بود که اعضای دیگر این خانواده، طراحی و به بازار معرفی شدند. بنابراین برای شناخت سری ورتولاین بهتر است با مدل اولیه این سری آشنا باشید.

دستگاه‌های این مدل توسط هر دو برند دلونگی و برویل تولید می‌شوند و دستگاه‌های این دو برند نیز تقریبا مشابه هستند. این مدل طراحی شیک و مدرنی دارد و در رنگ‌های خنثی مانند سیاه و سفید عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای مخازن آب در دو طرف است. ظرفیت مخزن آب در اسپرسوساز نسپرسو ورتو 40 اونس مایع معادل 1182 میلی لیتر است. این دستگاه همچنین یک سینی چکه قابل تنظیم دارد؛ یعنی می‌توانید متناسب با ارتفاع فنجان، ارتفاع سینی را تغییر دهید.

<yoastmark class=

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو ورتو دارای کف‌ساز شیر نیست اما می‌توانید یکی از انواع کف‌سازهای سری ایروچینو (Aeroccino) را با آن خریداری کنید تا بتوانید انواع نوشیدنی‌های مبتنی‌بر شیر را با آن آماده و صرف کنید.

برخی از ویژگی‌های دیگر این مدل را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکان گرم کردن آب در 15 ثانیه
  • امکان ذخیره‌سازی 13 کپسول قهوه
  • آماده‌سازی اسپرسو 40 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی اسپرسو دوبل 80 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی گرن لانگو 148 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی قهوه 230 میلی‌لیتری
  • فناوری سانتریفیوژن با سرعت 7000 دور دقیقه
  • برخورداری از بارکدخوان

اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین نکست؛ باریک‌ترین دستگاه نسپرسو

اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین نکست (Nespresso Vertuo Next) یکی دیگر از دستگاه‌های سری ورتولاین و همچنین باریک‌ترین دستگاه نسپرسو تا امروز است. بنابراین اگر می‌خواهید دستگاهی را خریداری کنید که با کارایی بالا در عین حال جای بسیار کمی را اشغال کند، این مدل بهترین نمونه ممکن است. عرض این مدل تنها 14 سانتی‌متر است. همچنین این مدل دارای رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به مدل ورتو می‌باشد.

دستگاه ورتولاین نکست کاملا با برنامه‌های اصلی برند نسپرسو سازگاری دارد. این یعنی هشدارهای زمان تخلیه ظرف کپسول قهوه، رسوب‌زدایی دستگاه و یا پر کردن دوباره ظرف آب ارسال می‌شوند. در تولید این دستگاه همچنین از 40 درصد پلاستیک بازیافتی استفاده شده است که مورد توجه دوستداران حفاظت از محیط زیست می‌باشد.

راه‌اندازی اولیه این دستگاه تنها 30 ثانیه طول می‌کشد و بعد از آن فقط در مدت 25 ثانیه، آب را به دمای مورد نظر می‌رساند. سپس در مدت 90 ثانیه می‌توان یک فنجان قهوه 8 اونسی (236.5 میلی‌لیتری) را برای شما آماده کند. در ضمن نگهداری از این دستگاه نیز بسیار آسان است و برای این کار فقط باید مخزن آب آن را در زمان لازم پر کنید، غلاف کپسول‌های قهوه استفاده شده را خالی کنید و هر دو هفته یکبار یا در زمان لازم، دستگاه را رسوب‌زدایی کنید.

اسپرسوساز نسپرسو ورتو نکست

اسپرسوساز نسپرسو ورتو نکست

برخی از ویژگی‌های این دستگاه را با هم مرور می‌کنیم:

  • مخزن آب یک لیتری (دقیقا 1094 میلی‌لیتر یعنی بیش از یک لیتر)
  • وزن معادل 4 کیلوگرم
  • امکان ذخیره‌سازی 10 کپسول قهوه
  • برخورداری از حالت صرفه‌جویی در انرژی
  • آماده‌سازی اسپرسو 40 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی اسپرسو دوبل 80 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی گرن لانگو 150 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی اسپرسوهای 230 و 414 میلی‌لیتری

اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین پاپ؛ مدل پرطرفدار سری ورتولاین

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین پاپ (Nespresso Vertuo Pop) با ظاهر جذاب، طراحی جمع‌وجور و رنگ‌بندی بی‌نظیر از جمله محبوب‌ترین دستگاه‌های سری ورتولاین است. این مدل گزینه‌ای عالی برای کسانی است که یک کانتر آن‌ها در آشپزخانه شلوغ است و یا برای ایجاد فضایی مینی‌مالیستی نیاز به دستگاهی کوچک با کاربردهای مناسب دارند. البته تنها نقطه‌ضعف این دستگاه، مخزن آب کوچکتر آن نسبت به مدل‌های دیگر سری ورتولاین است. این دستگاه دارای مخزنی 600 میلی‌لیتری است.

با توجه به این ویژگی‌ها مدل اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین پاپ مدلی عالی برای مجردها، خانواده‌های کم‌جمعیت و زوج‌های جوان و همچنین برای استفاده در دفاتر اداری خانگی یا استفاده شخصی در دفاتر اداری بیرون از خانه است. اما آن‌چه محبوبیت این دستگاه را افزایش می‌دهد قیمت پایین‌تر آن نسبت به مدل‌های بزرگ‌تر از خود است.

اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ‌های قرمز، فیروزه‌ای، آبی و سیاه اشاره کرد. البته بخش پایینی دستگاه در همه این مدل‌ها همان رنگ مشکی را دارد.

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پاپ

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پاپ

یک نکته دیگر این که فشرده‌سازی مدل ورتو در مدل ورتو پاپ به این معنی است که این دستگاه دیگر دارای سینی قابل تنظیم نیست. با این حال این دستگاه دارای همه آن فناوری‌های پیشرفته دستگاه‌های دیگر سری ورتولاین مانند فناوری سانتریفیوژن یا هشدارهای رسوب‌زدایی و غیره است.

در ادامه ویژگی مهم این دستگاه را با هم مرور می‌کنیم:

  • ابعاد این دستگاه 250×136×426 میلی‌متر است
  • فضای زیر دهانه برای قرار دادن فنجان‌ها 86 میلی‌متر است
  • برخورداری از مخزن آب 600 میلی‌لیتری
  • امکان اتصال تلفن همراه با فناوری‌های وایفای و بلوتوث
  • وزن این دستگاه 3.5 کیلوگرم است
  • جنس بدنه آن از آلومینیوم است
  • دارای حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • آماده‌سازی اسپرسو 40 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی اسپرسو دوبل 80 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی گرن لانگو 150 میلی‌لیتری
  • آماده‌سازی اسپرسو در لیوان‌های 230 و لیوان کارافه 535 میلی‌لیتری
اسپرسوساز نسپرسو ورتو پاپ

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پاپ

ورتوپلاس

اسپرسوساز نسپرسو ورتولاین پلاس (Nespresso Vertuo Plus) زیر نظر برند نسپرسو و توسط شرکت های دلونگی و … تولید می‌شود. با این حال تمامی این دستگاه‌ها با ویژگی‌های یکسان تولید می‌شوند. قیمت این دستگاه نسبت به برخی از دستگاه‌های دیگر سری ورتولاین بیشتر است و ویژگی‌های برتری دارد. در این دستگاه نیز از فناوری‎‌های سانتریفیوژن و بارکدخوان استفاده می‌شود و اسپرسو با حالت کرمی و بسیار مطبوع را برای شما آماده می‌کند. البته این دستگاه نیز دارای کف‌کننده شیر داخلی نیست.

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس مانند بسیاری از دستگاه‌های سری ورتولاین، طراحی مینی‌مالیستی و ابعاد کوچکی دارد. همچنین با فشار اندکی روی لبه پنل بالایی دستگاه، درب آن به‌طور خودکار بالا می‌آید و بخش ذخیره‌سازی کپسول‌های قهوه دیده می‌شود. مخزن آب این دستگاه نیز دارای حجم 1.18 لیتر است که در بخش عقب و سمت راست دستگاه قرار دارد.

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های سری ورتولاین دانست که طراحی لوکس، کاربرد آسان و عملکرد عالی در دم‌آوری قهوه دارد. همچنین مخزن آب این دستگاه در میان دستگاه‌های سری ورتولاین بزرگ‌ترین مخزن آب است. بنابراین نیازی نیست با هر بار نوشیدن قهوه یا اسپرسو مخزن آب را پر کنید.

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس همچنین می‌توان انواع اسپرسو را برای شما در مقدار 148 تا 236 میلی‌لیتر آماده کند. همچنین این دستگاه به‌طور خودکار از طریق فناوری بارکدخوان تنظیمات دم‌آوری را متناسب با هر کپسول قهوه دریافت و اجرا می‌کند.

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس

اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس

در ادامه برخی از مشخصات دستگاه اسپرسوساز نسپرسو ورتو پلاس را مرور می‌کنیم:

  • برخورداری مکانیزم باز شدن خودکار
  • مخزن آب 40 اونسی (1.18 لیتر) با انعطاف‌پذیری در مکان قرارگیری
  • تنوع بالا در گزینه‌های رنگ
  • دم‌آوری قهوه در کمتر از دو دقیقه
  • توان مصرفی 1300 وات
  • وزن 4 پوندی (4.53 کیلوگرم)
  • گرم کردن آب در مدت 20 ثانیه
  • خاموش شدن خودکار پس از 9 دقیقه

خرید بهترین مدل‌های سری ورتولاین از مجموعه شوکافه

اسپرسوسازهای سری ورتولاین به‌دلیل برخورداری از فناوری‌های بارکدخوان و سانتریفیوژن و همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو هستند. از جمله مزایای این دستگاه‌ها می‌توان از طعم بهتر اسپرسو، تنوع بالا در گزینه‌های نوشیدنی، طراحی مینی‌مالیستی، تنوع مناسب در رنگ دستگاه و … نام برد.

ما در مجموعه شوکافه انواع دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو سری ورتولاین را برای شما تامین کرده‌ایم. این دستگاه‌ها توسط برندهای اصلی تولید می‌شوند و با برنامه‌های نسپرسو سازگاری دارند. ما همچنین انواع کپسول‌های قهوه سازگار با این دستگاه‌ها را با طعم‌های متنوع به شما عرضه می‌کنیم. برای خرید این دستگاه‌ها و همچنین کپسول‌های قهوه آن‌ها می‌توانید در همین صفحه، دستگاه و نوع کپسول‌های قهوه را انتخاب کنید. همچنین سفارش خود را می‌توانید در صفحه مورد نظر از هر یک از این موارد ثبت کنید. ما محصولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *