کپسول قهوه

کپسول های قهوه نسپرسو سری اورجینال

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول های قهوه نسپرسو سری اورجینال

تمام علاقه مندان به این نوشیدنی دلچسب، زمانی که به کپسول‌های قهوه فکر می‌کنند، اولین کلمه‌ای که به ذهنشان می‌رسد، نسپرسو است. نسپرسو به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌ها و کپسول‌های قهوه محبوبیت خاصی میان مردم دارد. از آنجایی که بعد از خرید دستگاه اسپرسوساز از برند نسپرسو به این محصولات هم نیاز خواهید داشت، در ادامه به بررسی نکاتی در مورد کپسول های قهوه نسپرسو می‌پردازیم.

نسپرسو

نسپرسو

اهمیت خرید کپسول های قهوه نسپرسو

آیا می‌دانستید زمان تهیه قهوه با کپسول‌ها مراحل کمتری نسبت به استفاده از اسپرسوسازهای پودری پیش روی شما است؟  در این روند شما کپسول انتخاب شده با طعم دلخواه خود را در دستگاه قرار می‌دهید و پس از مدت کوتاهی نوشیدنی مورد علاقه‌تان را در دست دارید. با این تفسیر، محصولات در دسترس کاملا استاندارد بوده و بدون هیچ نگرانی از وجود مواد نگه دارنده، طعم‌های مختلفی را با درجه تلخی 4 الی 13 به شما ارائه می‌کنند.

کپسول‌های آلومینیومی مهروموم شده نسپرسو بهترین طراوت پس از برداشت و فرآوری قهوه را دارند. روکش آلومینیومی کپسول‌ها از اکسیداسیون جلوگیری کرده و طراوت مطلوب را برای هر فنجان قهوه تضمین می‌کنند.

جالب است بدانید که قهوه نسپرسو در کشور مبدا شسته و خشک می‌شود. دانه گیلاس قهوه به مراکز برشته سازی در سوئیس منتقل شده  و در آنجا رست، مخلوط و آماده می‌شود. پس از این مرحله در بسته‌بندی‌های مخصوص خود قرار می‌گیرد. یک فنجان قهوه با کپسول‌های این برند درست مانند قهوه‌ای است که یک باریستای حرفه‌ای درست می‌کند. به یاد داشته باشید که این نوع قهوه دارای آنتی اکسیدان بیشتری است و فواید زیادی نسبت به قهوه‌های پودری دارد.

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو

نکته مهم برای خرید کپسول های قهوه نسپرسو

هنگام خرید این محصولات به درجات مشخص شده برای تلخی طعم آنها دقت کنید. منظور همان میزان Intensity است که برای کپسول های قهوه نسپرسو در نظر گرفته می‌شود. این مسئله نمره دهی از 4 تا 13 را در نظر داشته و میزان تلخی کپسول‌ها را مشخص می‌کند. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم هر کپسول دارای طعم خاص خود است که درجه تلخی متفاوتی را هم ارائه می‌کند. با مراجعه با اطلاعات شرکت نسپرسو متوجه خواهید شد که میزان این تلخی با مقدارهای زیر تشریح می‌شود:

1 تا 4: تلخی قهوه کم است

5 تا 7: تلخی قهوه متوسط در نظر گرفته شده

8 تا 10: قهوه طعم تلخی دارد

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اعداد ذائقه افراد را در میزان کم و زیاد بودن تلخی کپسول‌ها نشان می‌دهد و به صورت مستقیم با کیفیت محصول مرتبط نیست. کیفیت اصلی آنها را باید تحت نام برند و البته تاریخ‌های مربوط به تولید و توزیع محصول بررسی کنید. با توجه به مقدار Intensity تنها متوجه می‌شوید که نمره بالاتر، تلخی بیشتر این محصولات را نشان می‌دهد. همچنین برای بررسی میزان این تلخی، مولفه‌های زیر را در نظر می‌گیرند:

  • رُست (به معنای گرمادهی به محصول برای خشکاندن)
  • تلخی قهوه (رست بیشتر مساوی با تلخی بیشتر است)
  • اسیدیته یا همان ترش‌مزگی
  • درجه نرمی و یا آسیاب شدگی
  • غلظت
  • مقدار قهوه(بالاترین درجه‌ برای هر کپسول 6 گرم قهوه است. کپسول‌های با Intensity 8 و بالاتر، یک گرم قهوه‌ بیشتر دارند)
  • کافئین
  • طعم و رایحه

فراموش نکنید که کپسول های قهوه نسپرسو با درجه Intensity بالا برای مصرف با شیر مناسب هستند و آن دست محصولات که درجه 5 به پایین را دارند، معمولا برای مصارف معمولی با مقدار کم شیر توصیه می‌شوند.

 آیا کپسول‌های قهوه می‌توانند قهوه خوبی بسازند؟

احتمال دارد فنجان مورد علاقه شما، قهوه‌ آماده شده توسط بک باریست در کافی‌شاپ تخصصی باشد که از دانه‌های بو داده تازه تهیه شده است. اما جالب است بدانید که طعم کپسول‌های قهوه نیز با تحسین فراوانی از طرف باریست‌های معروف و همچنین علاقه‌مندان به این نوشیدنی مواجه شده‌اند.

این مسئله به دلیل نوع بسته بندی و حفظ طراوت محصولات رخ می‌دهد. گفته بودیم که قهوه تازه پس از گذراندن مراحل مورد نیاز، در بسته بندی‌های استاندارد قرار می‌گیرد تا مصرف کننده بدون دغدغه مضاعف، از طعم دلخواه خود لذت ببرد. در نتیجه به غیر از قهوه‌های آسیاب شده هیچ ماده دیگری به این کپسول‌ها نیست و طعم مورد نظر تازگی و طراوت خود را دارد.  محصولات نسپرسو این کیفیت را تضمین کرده و به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که محصولات با کیفیتی را انتخاب کرده‌اند.

پنج راز جالب در مورد کپسول های قهوه نسپرسو

مسلما فرایند دم کردن یک فنجان قهوه تازه به روش سنتی بخشی از لذت نوشیدن قهوه در یک عصر زمستانی است. اما می‌دانیم که علاوه بر این روش، استفاده از کپسول های قهوه نسپرسو با طراحی و عملکرد مدرن‌تر هم می‌تواند همان طعم و لذت را به ما بدهد. با تهیه این محصولات علاوه بر حفظ طعم دلخواه خود، می‌توانید به مزیت‌های زیر (که ما آنها را رازهای پنج‌گانه نامیده‌ایم) هم دست پیدا کنید.

1.     آماده سازی قهوه بدون مهارت زیاد

اگر از یادگیری نکات دم‌آوری حرفه‌ای قهوه خسته شده‌اید، کپسول‌های نسپرسو می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. ایده این است که به جای درگیر شدن با نحوه کارکرد دستگاه‌ها و ترفندهای جزئی، به سادگی یک کپسول را در دستگاه بیندازید و به آن اجازه دهید تا در مدت زمان کوتاهی فنجان مورد نظر را پر کند.

2.     دم کردن قهوه تازه در هر زمان

یکی از مهم‌ترین قوانین در مورد تهیه قهوه با کیفیت این است که دانه‌ها و قهوه آسیاب شده را تا حد امکان تازه نگه دارید. یا به عبارت دیگر، فقط مقدار دقیق مورد نیاز خود را در زمانی که به آن نیاز دارید استفاده کنید. کپسول قهوه نسپرسو با کیفیت بالا دقیقا این‌گونه عمل می‌کنند. هر واحد به ‌صورت هرمتیک مهروموم شده است و مهروموم درست در لحظه استفاده شکسته می‌شود. همه اینها طراوت لازم را در هر فنجان تضمین می‌کنند.

3.     آشفتگی کمتر برای تمیز کردن

برخی از محبوب‌ترین روش‌ها برای دم کردن قهوه به طرز شگفت انگیزی نامرتب هستند. هرچه به تجهیزات بیشتری نیاز داشته باشید، پس از اتمام کار، زمان بیشتری طول می‌کشد تا محیط را به حالت اولیه بازگردانید. این همان سردردی است که با استفاده از کپسول های قهوه نسپرسو با کیفیت می‌توان از آن جلوگیری کرد.

نسپرسو

نسپرسو

4.     تنوع زیادی در محصولات

کار با کپسول‌های قهوه به این معنی نیست که فقط به تعداد انگشت شماری از قهوه‌های معمولی دسترسی دارید، برعکس. به معنا است که هزاران طعم قهوه مختلف به شکل کپسول را می‌توان از بازار تهیه کرده و از آنها لذت برد. این محصولات همچنان با بسته‌بندی‌های جدید و کیفیت بهتر وارد بازار می‌شوند تا علاقه مندان به قهوه را شگفت زده کنند.

با این وصف لیست محصولات شرکت نسپرسو به این شرح هستند.

  • کپسول‌های اسپرسو (Espresso): محبوب‌ترین محصول این شرکت هستند که مجموعه آن شامل کپسول قهوه Livanto، Capriccio، Volluto و Cosi می‌شود.
  • کپسول‌های با غلظت بالا (Intenso): مجموعه Napoli، Kazaar، Ristretto، Arpeggio ،Roma و … با درجه استانداردهای 8 تا 12 در این دسته جای می‌گیرند.
  • کپسول‌های بدون کافئین (Decaffeinato): با نام‌های Arpeggio Decaffeinato، Volluto Decaffeinato، Vivalto Decaffeinato و Intenso Decaffeinato ، Restretto Decaffeinato شناخته می‌شوند.
  • کپسول‌های لانگو (Lungo): این مجموعه معمولا برای دو شات اسپرسو مناسب هستند و محصولات Cape town Envivo Lungo، Fortissio Lungo، Tokyo Vivalto Lungo، Vienna Linizio Lungo را شامل می‌شوند.
  • کپسول‌های خالص تک خاستگاه (Pure Origin): این محصولات با نام همان خاستگاه خود به بازار ارائه می‌شوند. India، Colombia،  Ethiopia Lungo، Nicaragua، Indonesia  ،
    در این دسته هستند.
  • کپسول‌های دگرگون و طعم‌دار (Variations): این محصولات معمولا با طعم شکلاتی و یا کاراملی بیشتری تهیه می‌شود و با نام‌های Ciocattino، Caramelito ، Vanilla در بازار موجود هستند.
  • کپسول های باریستا که مناسب ترین کپسول ها برای تهیه نوشیدنی های همراه با شیر هستند از جمله Barista chiaro، Barista Corto، Barista SCURO
  • کپسول‌های محدود (Limited Edition): این دسته از کپسول های قهوه نسپرسو به دلیل خاص بودن نوع قهوه‌شان با این نام شناخته شده و به تعداد محدود و در زمان های خاص و محدودی تولید می‌شوند. از مله طعم های  Intenso On Ice، Leggero On Ice، Liquorice، Orangette، Snowball، Caramel Nuts، Seasonal Delight Spices، Festive Black Espresso، PumpKin Spice Cake

 

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو

5.     بدون مواد نگهدارنده

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم این محصولات بدون مواد نگهدارنده، بدون مواد حساسیت‌زا، بدون GMO، بدون BPA به بازار عرضه می‌شوند تا طیف وسیعی از مشتریان بتوانند آنها را تهیه کنند. همچنین عطرهای موجود در طعم‌های مورد استفاده از منابع طبیعی استخراج می‌شوند. هیچ یک از کپسول های نسپرسو حاوی ارگانیسم‌های اصلاح شده ژنتیکی نیستند. در نتیجه کیفیت و قوام قهوه نسپرسو و کرم نفیس آن حاصل باکیفیت‌ترین قهوه‌ای است که توسط کشاورزان کشت شده و با همکاری کارشناسان بسته بندی شده است. این محصولات، بالای چهل طعم استثنایی را برای هر سلیقه و در هر زمان از روز ارائه می‌دهند.

 

نتیجه کلام

در نهایت این نکته را به یاد بسپارید که استفاده از این کپسول‌ها به معنای مواجه شدن با دنیای وسیعی از طعم‌های متنوع قهوه با درجات مختلفی از تلخی است. خرید هر کدام از کپسول های قهوه نسپرسو می‌تواند تجربه متفاوت و در عین حال سالمی را به شما ارمغان دهد. گفتیم که کپسول‌های آلومینیومی استفاده شده برای بسته بندی محصولات، خطری برای سلامتی ندارند. آنها با یک لایه محافظ پوشانده شده‌اند تا از هرگونه تماس بین آلومینیوم و قهوه آسیاب شده، جلوگیری شود. در نتیجه خرید مطمئنی را پیش رو خواهید داشت.

 

خرید انواع کپسول‌های قهوه سری ورتولاین از شوکافه

کپسول‌های قهوه سری اورجینال نسپرسو دارای تنوع بسیار بالایی هستند و ما در مجموعه شوکافه تلاش کرده‌ایم که طیف وسیعی از این محصولات را برای سلیقه‌های مختلف تهیه کنیم. شما می‌توانید در همین صفحه از شوکافه وارد صفحات شرح هر یک از این محصولات شده و میزان تلخی محصول و ویژگی‌های دیگر آن را بررسی کنید. همچنین برای خرید کافی است که محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که کپسول‌های قهوه سری اورجینال فقط با دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو سری اورجینال سازگاری دارند. در صورت نیاز می‌توانید این دستگاه‌ها را نیز از سایت ما با قیمت رقابتی و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *