اسپرسوسازهای کپسولی

خرید اسپرسوساز نسپرسو

نسپرسو

خرید اسپرسوساز نسپرسو

با دانستن این نکات بهترین مدل قهوه ساز را بخرید

 

نکات خرید اسپرسوساز نسپرسو برای استفاده خانگی یا محیط کار

نسپرسو را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای وابسته به گروه نستله معرفی کرد. دستگاه‌های نسپرسو برای عملکرد مناسب به کپسول‌های قهوه نیاز دارند که با کمک این کپسول‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین قهوه را آماده کنید. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها شده است. اما پیش از خرید، باید حتما با نکات خرید اسپرسوساز نسپرسو آشنا باشید. برای این منظور، این مطلب از مجموعه شوکافه را از دست ندهید.

نسپرسو

نسپرسو

نکات کاربردی که باید درباره دستگاه نسپرسو بدانید

نسپرسو یک برند قهوه شناخته شده است که شیوه لذت بردن از فنجان قهوه صبحگاهی را متحول کرده است. نسپرسو با دستگاه‌های نوآورانه قهوه تک‌نفره خود، دم کردن قهوه باکیفیت را در خانه یا محل کار شما آسان کرده است.

نقطه قوت اصلی نسپرسو در تعهد آن به کیفیت و نوآوری است. این برند قهوه خود را از پرورش دهندگان مورد اعتماد در سراسر جهان تهیه کرده و آن را تا بهترین دمای ممکن برشته می‌کند. همچنین این برند سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه برای ایجاد دستگاه‌های قهوه پیشرفته که دم‌آوری‌های ثابت و باکیفیت ارائه می‌کنند، انجام می‌دهد. به‌علاوه، دستگاه‌های نسپرسو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها آسان باشد و لذت بردن از یک فنجان قهوه عالی را برای هر کسی ممکن بسازند. به طور کلی، برای استفاده از نسپرسو باید چند نوع تجهیز و دستگاه را در اختیار داشته باشید که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو چیست

دستگاه‌های قهوه ساز نسپرسو برای تهیه اسپرسو و یک فنجان قهوه اصیل با استفاده از کپسول هایی که از قبل اندازه‌گیری و طراحی و با استفاده از قهوه تازه آسیاب‌شده پر شده‌اند. این دستگاه‌ها طیف وسیعی از مدل‌های مختلف را متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف، از دستگاه‌های سطح پایه گرفته تا مدل‌های پیشرفته با ویژگی‌های خاص مانند دمای آب قابل تنظیم و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه می‌دهند. دستگاه‌های نسپرسو به دلیل سهولت استفاده، کیفیت قهوه و قابلیت اطمینان بسیار محبوب هستند.

نسپرسو

نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول‌های نسپرسو که به عنوان کافی پاد نیز شناخته می‌شوند، دوزهای از پیش اندازه‌گیری شده قهوه تازه آسیاب شده هستند که در دستگاه‌های نسپرسو استفاده می‌شوند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از طعم‌ها و انواع مختلف، از جمله مخلوط اسپرسو کلاسیک، قهوه‌های تک منشا مانند ایندیا، کلمبیا و …. ، و قهوه‌های تخصصی مانند لاته و کاپوچینو در بازار ارائه می‌شوند. تاریخ انقضای این کپسول‌ها به مراتب طولانی‌تر از قهوه‌های معمولی است. در نتیجه، نگرانی از بابت اتمام تاریخ مصرف آن‌ها وجود ندارد.

کپسول قهوه نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو

انواع دستگاه نسپرسو

قهوه به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا است، اما هر کسی ظرفیت، ترکیب و نوع قهوه مورد علاقه خود را دارد. یک دستگاه قهوه ساز نسپرسو برای مطابقت با انواع سلیقه ساخته شده است. اگر در جستجوی دستگاهی هستید که میل به کافئین شما را برآورده کند، کیفیت و طعم  قهوه های یک باریستای با تجربه را در خانه شما به شما بدهد و با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، خرید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو را پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه این بخش، ابتدا انواع مدل های اسپرسوساز نسپرسو را توضیح داده شده که می توانید مطابق با نیاز خود تشخیص دهید کدام نوع دستگاه نسپرسو می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

 

دستگاه نسپرسو مناسب برای افرادی که به انواع مختلف قهوه علاقه دارند

اسپرسوسازهای نسپرسو بهترین گزینه برای تهیه تمام طیف های نوشیدنی از جمله ریستریتو، اسپرسو، دبل اسپرسو، کاپوچینو، لته ماکیاتو، کورتادو، فلت وایت و شیر و فوم گرم می باشند. هر فرد با توجه به نیاز خود به راحتی می تواند دستگاه مورد نیاز را تهیه کند.

شرکت نسپرسو nespresso از اصلی ترین برندهای تولید اسپرسوسازهای کپسولی و کپسول قهوه های متنوع در سطح جهان است. این شرکت دارای دو خط تولید کپسولهای سری اورجینال و سری های ورتولاین می باشد. سری‌های ورتولاین (VertuoLine) و اورجینال لاین (OriginalLine) دو خط تولید در برند نسپرسو هستند.  تفاوت حجم نوشیدنی در دو سری اورجینال و ورتو نسپرسو به صورت زیر است:

  • حجم نوشیدنی های قابل تهیه از کپسول های نسپرسو سری اورجینال ریستریتو 25 میلی لیتر، اسپرسو 40 میلی لیتر و لانگو 110 میلی لیتر می باشد.
  • حجم نوشیدنی های قابل تهیه از کپسول های نسپرسو سری ورتو ریستریتو 25 میلی لیتر، اسپرسو 40 میلی لیتر ، اسپرسو دوبل 80 میلی لیتر، گرن لانگو 150 میلی‌لیتر و نوشیدنی های حجم بالا 235 و 530 میلی لیتر می باشد.

اسپرسوسازهای نسپرسو تنوع بسیار بالایی دارند و باید بر اساس مصارف خود دستگاه مورد نظر را بررسی و انتخاب کرد.  اسپرسوساز های این برند را می‌توان در دو گروه زیر دسته‌بندی کرد:

اسپرسوساز های سری اورجینال:

اسپرسوساز دو کلیدی با قابلیت تهیه اسپرسو و لانگو

اسپرسوساز سه کلیدی با قابلیت تهیه اسپرسو، ریستریتو و لانگو

کاپوچینوساز با فوم‌ساز جانبی

کاپوچینوساز تمام اتوماتیک سری لاتیسیما

کاپوچینوساز با استیمر بخار مانند کریتیستا پلاس و کریتیستاپرو

کاپوچینوساز با فنر و استیمر مانند آتلییر

اسپرسوساز های سری ورتولاین

مدل های اسپرسوساز مثل ورتو پاپ و ورتو نکست

مدل های اسپرسوساز ورتو همراه با شیر

اسپرسوسازهای مناسب برای تهیه اسپرسو

اگر از قهوه به ساده ترین شکل آن لذت می‌برید، به دنبال دستگاهی هستید که نوع قهوه ی دلخواه شما را ایجاد کند و زیاد نگران ویژگی‌ها یا افزودنی‌های اضافی نباشید. مخصوصا اگر به قهوه‌های حرفه‌ای که توسط باریستاها تهیه می‌شوند، علاقه دارید، باید دستگاه نسپرسویی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

برخی از افراد علاقه ی خاصی به اسپرسو در طعم های متنوع دارند برای این افراد مدل های زیر بهترین گزینه هستند :

نسپرسو اورجینال: با استفاده از این گروه می توان نوشیدنی های ریستریتو 25 میلی لیتر، اسپرسو 40 میلی لیتر و لانگو 80 الی 110 میلی لیتر را تهیه کرد. مدل هایی مانند: اسنزامینی کروپس، اسنزامینی دلونگی، اینیسیا، پیکسی، سیتیز، یو

اسپرسوساز نسپرسو اسنزامینی دلونگی

اسپرسوساز نسپرسو اسنزامینی دلونگی

نسپرسو ورتولاین: با استفاده از این مدل ها میتوان انواع اسپرسو از 35 میلی لیتر الی 120 میلی لیتر و انواع لانگو و آمریکانو از 150 میلی لیتر الی 530 میلی لیتر تهیه کرد. مدل هایی مانند ورتو پاپ، ورتو نکست و …

کپسول قهوه نسپرسو ورتولاین

کپسول قهوه نسپرسو ورتولاینکپسول قهوه نسپرسو ورتولاین

اسپرسوسازهای نسپرسو غیراتومات برای تهیه نوشیدنی های همراه با شیر ( مناسب برای آرت زدن)

زمانیکه به نوشیدنی های همراه با شیر مانند کاپوچینو، لته ماکیاتو، کافه اوله، کورتادو، موکا، چای ماسالا و … علاقه دارید باید دستگاهی تهیه کنید که همراه خود یک عدد کف شیر ساز داشته باشد یا قهوه ساز دارای استیمر بخار باشد. به خصوص اگر می خواهید مانند یک باریستای حرفه ای نوشیدنی خود را آماده کنید غیر اتومات بودن این اسپرسوسازها  به شما اجازه می‌دهد تا آن فوم شیر مناسب عکاسی و رویه خامه‌ای صاف را روی قهوه خود ایجاد کنید.

اسپرسوساز نسپرسو همراه با کف شیرساز

اسپرسوسازهای سیتیزمیلک، اسنزامینی میلک، اکسپرت میلک در این دسته قرار میگیرند. همراه این اسپرسوسازها یک عدد فوم ساز نسپرسو اروچینو 3 قرار دارد.

اسپرسوساز نسپرسو مدل سیتیزمیلک Citiz And Milk

اسپرسوساز نسپرسو مدل سیتیزمیلک Citiz And Milk

 

 

اسپرسوساز نسپرسو همراه با استیمربخار

اسپرسوسازهای کریتیستاپلاس، کریتیستاپرو در این دسته قرار دارند.

اسپرسوساز نسپرسو کریتیستا پرو Creatista Pro

اسپرسوساز نسپرسو کریتیستا پرو Creatista Pro

دستگاه نسپرسو اتومات برای تهیه نوشیدنی های همراه با شیر

اگر از قهوه باکیفیت لذت می‌برید اما محدودیت زمانی دم کشیدن و آماده شدن شیر را دارید، با یک اسپرسوساز نسپرسو اتوماتیک خوشحال‌تر خواهید بود. این دستگاه‌ها به صورت کاملا خودکار دستور آماده‌سازی انوع نوشیدنی از اسپرسو گرفته تا کاپوچینو و لته ماکیاتو را با لمس یک دکمه ایجاد می‌کنند.  اسپرسوسازهای سری لاتیسیما از جمله لاتیسیما وان، لاتیسیما تاچ، لاتیسیما پرو، گرن لاتیسیما، اسپرسوساز ورتو لاتیسیما و …. در این دسته قرار دارند.

اسپرسوساز نسپرسو مدل لاتیسیما وان

اسپرسوساز نسپرسو مدل لاتیسیما وان

هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو را دارید و می‌خواهید بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید و در عین حال، دستگاه مورد نظرتان از جهات مختلف توانایی پاسخگویی به نیازتان را داشته باشد به نکات خرید اسپرسوساز نسپرسو که در ادامه این بخش آمده‌اند، توجه کنید.

ظرفیت دستگاه نسپرسو

شما به دستگاه نسپرسویی نیاز دارید بتواند نیازهای شخصی شما و خانواده شما را برآورده کند. بنابراین، در نظر بگیرید که دستگاه چقدر آب می‌تواند نگه دارد و چند قهوه می‌تواند در لحظه درست کند. در غیر این صورت، ممکن است برای آماده کردن قهوه‌های مورد نظرتان مجبور شوید مدت زیادی را صبر کنید.

سهولت استفاده

یکی از مهم‌ترین موارد و نکات خرید اسپرسوساز نسپرسو، سهولت استفاده است. به نحوه استفاده از دستگاه خود فکر کنید. اگر به دنبال مدلی با کاربری آسان و تمیز کردن آسان با حداقل تنظیمات و کار هستید، دستگاه‌های کپسولی نسپرسو راه حل مناسبی هستند. البته این دستگاه‌ها مدل‌های مختلفی دارند که پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید حتما درباره هر مدل تحقیق کنید.

قیمت دستگاه اسپرسوساز نسپرسو

شما می‌توانید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو را در بازه‌های قیمتی مختلف خریداری کنید. در نتیجه، پیش از هرگونه اقدامی، لازم است که بودجه مورد نظرتان را برای خرید دستگاه مورد نظر در نظر بگیرید. در غیر این صورت، ممکن است دستگاهی را خریداری کنید که گران‌تر از بودجه شما است و کارایی لازم را ندارد.

برخورداری از تنظیمات و کلید‌های کنترل ساده

به دنبال دستگاه اسپرسوساز نسپرسویی باشید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. دستگاه‌های دارای نمایشگرهای دیجیتال و چراغ‌های نشانگر می‌توانند ساده‌ترین روش استفاده را داشته باشند. البته اگر به دنبال استفاده حرفه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال دستگاه‌های با تنظیمات حرفه‌ای‌تر بروید.

توانایی آماده‌سازی انواع قهوه

یکی دیگر از نکات خرید اسپرسوساز نسپرسو مربوط به توانایی تولید انواع قهوه می‌شود. در مورد نوع یا انواع قهوه‌ای که می‌خواهید بتوانید با دستگاه خود درست کنید، فکر کنید. برخی از دستگاه‌ها این امکان را می‌دهند که تقریبا هر نوع قهوه ای که دلتان می‌خواهد درست کنید. در حالی که برخی از مدل‌ها گزینه‌های بسیار محدودی دارند. بنابراین مهم است که بدانید برای خرید دستگاه نسپرسو باید به دنبال چه مدلی باشید. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید به جای یک دستگاه، دو یا چند دستگاه را خریداری کنید که اصلا مقرون به صرفه نیست.

کیفیت قهوه

یک دستگاه نسپرسو حرفه‌ای لزوما نمی‌تواند نیاز شما را از بابت یک قهوه باکیفیت برآورده کند. در عین حال، ممکن است یک دستگاه اسپرسوساز نسپرسو خانگی خوب بتواند قهوه‌ای با بالاترین کیفیت ممکن را آماده کند. در این رابطه، باید بگوییم که عوامل زیادی بر کیفیت و طعم یک فنجان قهوه تولید شده توسط دستگاه شما تاثیر می‌گذارند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کیفیت و مورد رضایت بودن قهوه کاملا نسبی است. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید یک فنجان قهوه را از دستگاه مورد نظر امتحان کنید.

ابعاد دستگاه

اگر قصد دارید دستگاه خود را بعد از هر بار استفاده جابه‌جا کنید و کنار بگذارید، سعی کنید مدل سبک‌تری انتخاب کنید. همچنین باید فضا و ابعاد فضای مورد نظرتان را برای استفاده در نظر بگیرید. اما اگر از نظر ابعاد مشکلی ندارید، می‌توانید از این موضوع صرف نظر کنید.

نسپرسو؛ دستگاهی که از خرید آن پشیمان نخواهید شد!

به طور کلی، می‌توان گفت که دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو نسل جدیدی از دستگاه‌های قهوه‌ساز هستند که از جهات مختلف می‌توانند نیاز شما را از بابت قهوه خوشمزه روزانه برطرف کنند. اما در زمان خرید، حتما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل را متناسب با نیازتان خریداری کنید. از جمله برخی از این نکات می‌توان به تنظیمات مختلف، قیمت، ظرفیت دستگاه، سهولت استفاده، کیفیت قهوه، کف‌کننده شیر و ابعاد دستگاه اشاره کرد. در مجموعه شوکافه امکان خرید انواع دستگاه نسپرسو و تجهیزات آن با قیمت مناسب فراهم شده است. از طریق دسته‌بندی سایت می‌توانید انواع این محصولات را مشاهده و متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *